duminică, martie 16, 2008

....

Azi dimineatza, m-am trezit foarte devreme ... este duminica fratzilor, dar la ora 7 eram in picioare ... nu stiam ce sa fac ... mai tarziu ... pe la vreo 9 ... dupa vreo doo-trei reprize de plans si stari de melancolie, mi-am facut cv de papa ... ca na ... trebe sa mai bagam cate cv la burtica ... nu ??? oricum ... am papat, am avut "cearta" de dimineatza cu mama .. ca altfel nu se poate :D ... dupa care, a sunat tata care ne-a anuntzat ca intr-un sfert de ora, plecam pana la tzara ... bine! ... am ajuns la tzara ... mi-am revazut prietenii pe care i-am cam neglijat in ultimul timp ... si mi-am dat seama ca viatza merita traita ... de ce sa plangem ??? pentru cine ??? pentru ce ??? pentru un baiat ??? pentru o fata ??? hahaha ... don't make me laught ... please ... :))) .. nu se merita ... o sa ajungem la o varsta ... ... si o sa suspinam in continuare dupa acea persoana care ne-a furat odata inima ... NU SE MERITA ... si acum ... o sa aud d la matza mea ... citez: "Uite cine vorbea, persoana care nu poate sa treaca peste o anumita persoana" ... cam asa este ... dar persoana respectiva ... imi tot demonstreaza cat de importanta sunt eu pentru mine si cat de neimportanta este ea pentru mine, bineinteles ... adik este importanta, dar nu mai e cum a fost odata ... sa fac totul pentru ea si sa uit de mine ... acum pe primul loc sunt EU ... si sincera sa fiu ... IMI PLACE ... oricum ... cine se simte ... astept un comm cv ... :*:*:*:*:*

Un comentariu:

Sensless spunea...

nu stiam cat sa ma simt, sau cum sa ma simt, pana la urma asa cum ai zis si tu, trebuie sa te pui TU pe primul plan, si sa nu mai lasi pe nimeni sa te calce in picoare pentru ca nu meriti si nu se merita, matza de-acum incepe totul... de acum trebuie sa stii ce vrei sa faci si cum vrei sa faci :)

sustin blogosfera feminina