vineri, martie 19, 2010

Întrebări ..

A venit căldura ! Aşa şi ? Cu ce mă încălzeşte pe mine ? Super, ieşim la plimbare ! Eu cu cine ? M-am întristat aşa rău în ultimele 2 săptămâni încât am ajuns să mă întreb ce rol am eu pe planeta asta ! Unde trebuie să ajung, cum ajung acolo şi de ce aş face asta ? Pentru ce mă zbat atât ? De ce încerc să fac totul să fie bine pentru toată lumea când pentru mine nu este ? Sunt deja prea multe întrebări fără răspuns ! Mai are rost să mai pun una ? Va răspunde cineva oare la ele ? Nu! Tot eu va trebui să gasesc răspunsurile la fel cum am reuşit să-mi pun întrebările ! Mă uit în fiecare zi în oglindă şi-mi spun "Astăzi este o nouă zi, o să fie ok totul !" şi culmea este că ajung să cred că nicio zi nu este mai specială decât alta ! Sunt toate la fel. Încep ziua cu un zâmbet fals pe buze şi o termin cu un zâmbet trist ! Sunt la fel de tristă ca şi ultima dată când am scris ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina