duminică, decembrie 16, 2007

Catalin Josan

Vrei nu vrei



I. Ma gandesc de mult, sa-mi rezerv un loc
Sa-mi rezerv un loc in inima ta
Dar m-am trezit tarziu,n-am mai avut noroc
Era ocupat cu altcineva


Anteref : Oh, nici nu stii de cate ori, ti-am adus in vise flori
De cate ori te-am sarutat si te-am iubit pana in zori
Nici nu stii de cate ori, am visat ca viata mea
Va fi plina de culori


Ref : In vise....vrei,nu vrei esti doar a mea
Ochii tai sclipesc doar pt mine
Ma saruti, m-atingi, ma doresti

In vise...vrei,nu vrei esti doar a mea
Pot sa fac orice-mi doresc cu tine
Vrei,nu vrei in vis ma iubesti



II. N-am avut curaj, sa-ti spun ce simt
Si-am ajuns pe drumul fanteziilor
Mi-ar fi placut sa stii, te-astept de atata timp
Mi-am pierdut rabdarea-n lumea viselor


Anteref :
Ref :


III. Te vad mereu la tele
In reviste cu modele
Esti una dintre cele
Cele mai,cele mai cele
Stralucitoare stele, de pe cerul vietii mele
Esti vrei,nu vrei in vïsele mele x 2

Ref :


Asta nu sunt eu



Era atat de simplu un baiat obisnuit
Sa munceasca zi si noapte n-as avea nimik
Avea un singur vis, sa ajunga renumit
Si el a visat intr-una pana cand
Visul lui s-a implinit.
Banii au inceput sa curga,
Faima, orgoliul sa il unga
Nimeni nu mai putea sa ajunga in preajma lui.
Haine de cea mai buna firma,
Patru hotele de masina
Toata nu valorau nimik
Caci sufletul lui era impietrit

Refren:
Nu,nu,nu sunt eu
Cel pe care il vad mereu
Chipul asta nu-i al meu,nu-i al meu
Nu,nu,nu sunt eu
Cel pe care il vad mereu
Visul asta nu-i al meu,nu-i al meu

Prietenii de-o viata i-a schimbat cu altii noi ,
Care au stiut sa spuna tot
Ce a vrut sa auda apoi.
Pierdea nopti prin cluburi cu femei usoare
Si,se mintea k era fericit in fiecare zi

Banii au inceput sa curga,
Faima,orgoliul sa il unga
Nimeni nu mai putea sa ajunga in preajma lui.
Haine de cea mai buna firma
Patru hotele si masini
Toata nu valorau nimik
Caci sufletul lui era impietrit

Refren:
Nu,nu,nu sunt eu
Cel pe care il vad mereu
Chipul asta nu-i al meu,nu-i al meu
Nu,nu,nu sunt eu
Cel pe care il vad mereu
Visul asta nu-i al meu,nu-i al meu

L-am intrebat odata,uitandu-ma in oglinda
De mai stie sa iubeasca,
De mai stie sa simta
L-am intrebat dka aude sunetul cald al pianului
Sau a cazut de tot in acordul trist al banului



Refren:(x2)
Nu,nu,nu sunt eu
Cel pe care il vad mereu
Chipul asta nu-i al meu,nu-i al meu
Nu,nu,nu sunt eu
Cel pe care il vad mereu
Visul asta nu-i al meu,nu-ï al meu

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina