miercuri, mai 20, 2009

Alone .. or not!

"Have the angels turned their back on me?" Ştiţi din ce melodie este ? Dacă nu, o găsiţi aici . Cam asta e stare mea şi de data asta mă fac ciudată, pentru că nu îmi lipseşte nimic. Nu'mi dau seama ce mi'ar mai trebui. Am o familie bestială, să spun aşa. Cu bune, cu rele, e familia mea. Am nişte prieteni minunaţi şi le mulţumesc pentru tot ajutorul pe care mi l'au acordat chiar dacă eu nu am vrut să accept nimic de la ei. Şi asta nu pentru că nu'i consider prieteni ci pentru că nu'mi stă în fire să cer ajutorul cuiva, mai degrabă mă ajut singură. Am cunoscut oameni şi oameni în ultimul an de zile. Mai buni, mai proşti, mai nebuni sau mai liniştiţi, toţi ne'am înţeles bine. Atunci? De ce eu am o stare de cacao? De ce nu'mi dau seama ce'mi lipseşte? Poate că ceea ce'mi lipseşte o să găsesc la altcineva. Şi atunci ăsta să fie motivul stării mele? Ce'i drept, îmi lipsesc anumite lucruri, cum ar fi zâmbetul pe care îl afişam odată, indiferent de starea mea, răbdarea, pe care am pierdut'o acum ceva timp, nevoia de o îmbrăţişare şi multe altele. Dar totuşi, ştiu că nu lucrurile astea m'ar face fericită, sau m'ar scoate din starea asta. E ceva, ajută'mă să găsesc acel ceva ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina