sâmbătă, mai 16, 2009

Smth (part 5)

Da, se putea îndrăgosti şi de o fetiţă îngâmfată ca ea. Nemai putând să se abţină, într'o seară răcoroasă de vară, în care ea stătea pe balcon fumând o ţigară, el s'a dus lângă ea.
- Vrei să vorbeşti cu mine?
- Ai venit? Cam târziu. Vroiam să vorbesc cu tine atunci când şi tu m'ai părăsit.
- Nu te'am părăsit niciodată.
- Ba da! Arată'te! De ce te ascunzi?
- Nu pot să apar aşa când vrei tu. Nu înţelegi ...
- Ce nu înţeleg? Spune'mi şi mie de ce m'ai înnebunit? De ce m'ai bătut la cap, iar apoi să dispari? De ce nu ai spus ceva?
- Ce să'ţi mai spun? Când tu nu vroiai să stau lângă tine? Când ...
- Când ce? vrei să spui că ai fost aici mereu?
- Da! Niciodată nu am plecat de aici. Ţi'am urmărit fiecare mişcare, pentru a nu păţi ceva. Eram aici să te ajut la nevoie.
- Poate că am avut nevoie de tine, dar nu ai spus nimic.
- Pentru că nu vroiai cu adevărat să apar. Nu credeai că te pot ajuta cu ceva. De asta nu am spus nimic, de asta nu am apărut. Acum, când stăteai aşa, uitându'te în gol, am simţit că ai nevoie să vorbeşti cu cineva.
- Poate!
- Vezi cum faci? Cum îmi răspunzi? De ce vrei să pari dură, când tu eşti de fapt o copilă care are nevoie de cineva cu care să vorbească?
- Pentru că aşa sunt eu. De ce să îmi arăt sentimentele când este mai uşor să fiu aşa? De ce trebuie să mă judeci?
- Draga mea, niciodată nu o să te judec. De unde ideea asta?
- Păi mereu te iei de mine, adică iar te iei de mine.
- Eu încerc să te fac să vorbeşti cu cineva. Vreau să îmi spui ce ai pe suflet, să ..
- Dar de ce? Atâta timp cât nu te arăţi? Ce rost are? Să'ţi spun ce am pe suflet iar apoi să dispari?
- Promit să nu plec niciodată din viaţa ta. Şi crede'mă că aşa o să fie de acum înainte. Trebuie să'ţi mărturisesc ceva. Chiar dacă poate nu o să mă crezi, eu ţin la tine şi sincer nu ştiu de ce, pentru că nu ai de gând să laşi garda jos, să poată cineva să te cunoască.
- Vrei neapărat să mă destăinui ţie? Vrei să'ţi spun că am nevoie să vorbesc cu cineva, dar nu am încredere în nimeni?
- E un început.
Aşa că şi'au pierdut o noapte vorbind de vrute şi nevrute ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina