duminică, martie 29, 2009

Asta meriţi

Da domne', te'am folosit! Aşa şi? Te încălzeşte cu ceva dacă îţi spun asta? Nu cred, dimpotrivă, mai rău te enervezi. Şi crede'mă că aş face'o iar şi iar, la nesfârşit. De ce? Pentru că pot şi pentru că meriţi. Îmi bat joc? Ţi'am spus'o în faţă şi ţi'o mai spun dacă nu e clară treaba. Pe bune! Şi încă ceva, nu e răzbunare, că eu nu's o asemenea fire răzbunătoare, dar e frumos să'ţi baţi din când în când joc de cei care au făcut mult mai mult rău, şi aici mă refer la cei care au făcut rău în mod direct şi cu bună ştiinţă de ceea ce fac. Adicătelea, intenţionat. Asta ai făcut tu cu mine şi acum fac eu cu tine. Mă distrez. De ce să mai fiu eu aia care iartă şi trece peste, când pot fi aia care se gândeşte că roata o să se întoarcă la un moment dat. Uite că în privinţa ta s'a întors. Şi fereşte'te din calea mea dacă vrei să ai o viaţă frumoasă.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina