vineri, martie 06, 2009

Ha!!!

Eşti unic? Ha! Mai sunt o mie ca tine. Sunt ca celelalte? Ai uitat când spuneai că sunt unică! O să vreau să mă întorc la tine? Nici dacă ai fi ultima persoană de pe pământ! O să plâng? Nu meriţi nici măcar să încetez să zâmbesc pentru o secundă! Nu te merit? Posibil, dar tu sigur nu mă meriţi! Sunt o scorpie? Ţi’am spus asta de la bun început! Sunt un copil ce nu ştie ce vrea de la viaţă? Doar pentru că nu spun altora ce am de gând, asta nu înseamnă că nu ştiu spre ce să mă îndrept! Nu sunt în stare să port o discuţie sau să te ascult? Hai nu mă face să râd, că am ascultat destul! Nu am inimă? Ai avut tu grijă să o zideşti bine! Nu am pic de sentimente? Cred că le’a crescut aripi şi ţi’au luat zborul! Dacă regret ceva din ce a fost? Nimic, de ce aş face’o?! În adâncul sufletului încă te mai iubesc? Nu ştiu ce să spun, că mi’e cam frică de întuneric şi de adâncimi şi nu îndrăznesc să cobor până acolo! Sunt mult prea mândră? Hmm, oare din cauza cui am devenit aşa?! Nu vrei să mă mai vezi? Nu vreau eu să mă mai vezi! Nu mai ai ce discuta cu mine? Ce rău îmi pare, sau mai bine nu!!!

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina