luni, ianuarie 04, 2010

Înca un an !

Și am ajuns și aici, în 2010. Doamne, ce an ! Parcă mai ieri era anul 2000. Sunt 10 ani de atunci, 10 ani în care s-au întâmplat multe. Am râs, dar am și plâns. Și numai Dumnezeu știe cât. Mi-e dor de copilărie, de zilele în care mă duceam doar la școală, ajungeam acasă, îmi făceam temele și ieșeam cu prietenii, colegii. Acum totul pare atât de complicat, atât de greu de înțeles, dar noi ne facem viața așa grea, cu mâna noastră. De ce ne complicăm atât să ne iasă ceva bine, când putem să spunem direct ce vrem și să suportăm consecințele? Oricum nu ai nimic de pierdut, ori rămâi cu ce aveai și înainte, ori câștigi. Dar nu, noi trebuie să pierdem timpul, dar timpul nu se cumpără, nu este din belșug. El doar vine și pleacă !!! Și se duce mai repede decât a venit. Și ne lasă cu amintirile și cu regretele că nu am făcut sau spus ceva atunci când trebuia. Promit ca în noul an să fiu și mai optimistă, să încerc și mai mult decât înainte să obțin ceea ce vreau, dar mai ales, să spun lucrurilor pe nume și să cer exact ce vreau, nu să ocolesc subiectul în speranța că cineva o să înțeleagă. M-am schimbat mult în ultimii ani, dar o să mă schimb și mai mult anul asta, sau cel puțin, începând cu anul 2010. Încep o nouă viață, încerc să gândesc mai mult înainte de a face sau spune ceva. Dar, o să fiu aceeași, cu același suflet, în același corp. O să păstrez același zâmbet pe care îl iubesc prietenii și familia mea și o să cuceresc pe toată lumea cu aceeași privire blândă și, pot spune, simpatică, vorba unui prieten.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina