marți, octombrie 16, 2007

Tu ...


Cand te`am vazut...
Tu mi-ai placut
De tine m-am indragostit
Tu m-ai invatat ce-nseamna sa iubesc
Tu ai incercat sa na faci sa zambesc,sa te doresc
Tu m-ai invatat sa visez….
Tu mi-ai dat speranta de a-mi recapata increderea
Ti-am deschis pt tine sufletul si inima
Ca tu sa patrunzi in mine
Doar tu m-ai invatat ce-nseamna sa sufar
Doar ochii mei ce te-au facut sa te indragostesti
Am incercat sa fac ori ce sa ma iubesti
Dar am ramas doar pt tine o simpla fata
Tu nu ai inteles cat de mult eu te iubesc
Tu crezi ca e o joca de copil………….
Dar am vrut din rasputeri ……….
Am vrut sa din rasputeri
Sa te fac sa ma doresti dar mai ignorat….
As da ori ce ca se te am
Dar e prea tarziu sa te mai intorci la mine
O data ce tu ti-ai gasit o alta vioata
Nu pot de cat sa sufar si sa plang
Sa ma gandesc sa-mi amintesc
De tine iar,dar as vrea ca sa te uit
Dar nu am cum mi-e greu ...
......


iubirea ta e un vis , care ma atins ,si pe loc ma fermecat si inima mia furat, iubirea ta e toata viata mea , si stiu ca pt tine insemn totul, si daca te pierd iti jur pe viata mea , ca inima imi va sta langa a ta ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina