duminică, octombrie 21, 2007

Va fi altcineva



ma-ntorc in timp si ma gandesc
la cel pe care il iubesc
dar tot ce stiu acum
e ca nu mai avem acelashi drum
incerc sa uit
si imi e greu
stiind ca nu mai esti al meu
dar voi uita
si voi visa
ca intr-o zi
va fi altcineva
acel baiat ma va ajuta
sa uit de iubirea ta
iar ochii lui ii voi iubi
mai mult decat am pretzuit
acei ochi verzi si frumoshi
pe care mereu iam visat
iar stelele vor straluci
si luna imi va zambi
in ziua in acre eu il voi gasi
pe acel baiat ce mi-e sortit
sa-mi fie alaturi la infinit
iar soarele va incalzi
mai mult decat in fiecare zi
in clipa in care la tine nu m voi mai gandi!
exista o sperantza
sa uit de aceasta viatza
ce m-a facut sa sufar neincetat
sa uit pe cei care m-au ajutat.
dar voi uita
si voi cauta
in continuare pe cel c ma va visa
in fiecare noapte
si in fiecare zi.
alaturi de el
eu imi voi gasi
iubirea ce ma va incalzi.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina