duminică, ianuarie 18, 2009

Mdea

Bineînţeles că e ca tine şi nu ca mine. Doar nu eşti prost să îmi dai dreptate. Nu se mai rezumă nimic la tine. Am crezut că ai înţeles asta de ceva timp, dar m-am înşelat ca de obicei în legătură cu tine. Nu mă interesează ce ai de spus, aşa cum ţi-am mai scris în mesaje şi cum ţi-am spus la telefon. Ai făcut cea mai mare prostie şi anume m-ai făcut să regret orice zi din cele petrecute cu tine şi pentru ce? Pentru un moft de al tău? Îmi pare rău pentru tine, dar eu îmi văd de viaţa mea în continuare. Sau mai bine nu, nu îmi pare rău că nu am de ce să simt vreun regret pentru ce am făcut. M-ai schimbat cu vorbele tale chiar dacă tu nu crezi. Ştii ce gândesc? Ha!!! Te înşeli amarnic copilule. Nu mai ştii de ceva timp ce e în mintea mea sau în sufletul meu, aşa că gura mică. Vezi-ţi de viaţa ta aşa cum îmi văd şi eu de a mea. Şi de acum înainte o să reuşesc în tot ce-mi propun. Sinceră să fiu am devenit o persoană fără scrupule. Am învăţat de la cel mai bun! Simte-te că de tine e vorba! Acum sunt eu şi atât...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina