duminică, ianuarie 25, 2009

Week-end

E sâmbătă seară, sau mai bine spus sâmbătă noapte, sau duminică deja şi noi stăm şi ne uităm pe GSP tv la nu ştiu ce emisiune cu maşini, or smth. Oricum, mie mi-e somn şi mi-e lene să mă duc la culcare.
Apropo, e mişto rău maşina aia din emisiune. Cred că m-am îndrăgostit, de o maşină. Să-mi fie ruşine. Are doar 170 cp şi îi aparţine unui tip Yamanaka. Cine o fi şi ăla, nu ştiu, dar nu contează aşa mult. Şi încă ceva, maşina este pentru drift-uri făcută. Mişto, nu am ce zice.
Hai că am eu o vagă impresie că o să mă duc la culcare în curând. Aşa că o să vă las şi pe voi să dormiţi şi o să fug şi eu uşurel în pat. Somnic pufos şi călduros şi să aveţi parte numai de vise frumoase şi îngerii să aibă grijă de voi.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina