joi, iunie 25, 2009

Ochi umezi

Privire blândă şi gingaşă, mi-alină sufletul şi-mi încântă viaţa, iar luna, ce amandoi o privim, ne luminează pentru a mia oară, dragostea. Stând ghemuită undeva în ale tale braţe, îmi pun o dorinţă, ce steaua mea o să mi-o îndeplinească. Pentru totdeauna în braţe să mă ţii, aşa de strâns, încât totul să pară atât de ireal. Focul este aprins acum pentru eternitate, iar zâmbetul ce acum ţi-l arăt este pentru cele două inimi ce bat precum una şi pentru două suflete ce s-au contopit într-unul. Gândesc pentru tine, gândeşti pentru mine. Simţim împreună, iar inimile noatre bat împreună, pentru noi, pentru o singură dragoste. Apare o lacrimă, apoi un surâs, priveşti spre viitor, un singur viitor, pentru două persoane. Ochii îţi sunt umezi, privind spre cer, gândindu-te la o eternitate împreună, iar stelele parcă-ţi zâmbesc, strâlucind, un zâmbet cald, ce se reflectă-n tine. Visăm împreună, pentru o singură viaţă. Un întreg Univers, pentru un singur suflet ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina