sâmbătă, aprilie 13, 2013

Singur

Ai crede ca ramanand singur intr-un loc, pentru o intreaga zi, e benefic pentru tine. Uite ca nu e asa! Te poti gandi la ceea ce simti, pentru cine simti si cat de mult conteaza sentimentul respectiv pentru tine, dar mai rau este.
De multe ori mi-am dorit doar sa fiu singura, sa nu na deranjeze nimeni, sa nu ma intrerupa nimeni din conversatia mea cu mine, dar de fiecare data cand se intampla, realizez acelasi lucru. E doar liniste in jurul meu si pustietate in sufletul meu. Parca as fi singura intr-un desert si nimeni nu ar veni sa ma caute. De parca pe nimeni nu ar interesa nimic din ce are legatura cu mine.
Si poate ca e vina mea, caci atunci cand sunt singura, nu accept pe nimeni in jurul meu. De parca mi-ar fi mai bine asa, cu toate ca nu-mi este deloc.
Suna telefonul, dar poate sa sune in continuare, caci nu vreau sa vorbesc. Primesc mesaje la care nu am chef sa raspund si ajung la concluzia ca mi-o fac cu mana mea. Indepartez prieteni, ca mai apoi sa am pretentia sa ma primeasca inapoi intre ei. Cred ca hormonii mei isi cam fac de cap din cand in cand.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina