duminică, ianuarie 13, 2008

Grasu XXl ft Villy - La adapost



Refren (villy):
Ma gandesc la tot ce-a fost
Chiar daca stiu ca-i dureros
Si cand simt ca nu mai pot
Alerg la adapost...


Asta-i o scrisoare, am pus in ea un pic de soare
Am pus lacrimi pe foaie pt sora mea mai mare
Lacrimi de bucurie, ca n-am de ce sa plang
Ca asa a fost sa fie si acum va spun la toti pe rand,
Razand, ca-s cel mai norocos
Am langa mine oameni care imi ofera adapost
M-ai ridicat de jos,m-ai sters,mi-ai zis fratie,
Nu fi prost,urmeaza tot ce-i mai frumos
Si acum ca incepe tot n-am cum sa-ti multumesc
O sa spui ca n-am de ce, ba da pt ca traiesc
Hai sa ma vezi cat sunt de plin de viata
Astept un nepotel, astept sa-l vad cum o sa creasca
Stiu ce o sa simta, si eu am fost crescut de tine
Nu exista adapost mai bun decat cand sunt cu tine
Fratie tine, mi-ai zis sa nu o scriu,
Am scris-o, iarta-ma altfel nu am cum sa fiu


Refren:
Ma gandesc la tot ce-a fost
Chiar daca stiu ca-i dureros
Si cand simt ca nu mai pot
Alerg la adapost...


N-o sa spun,n-o sa zic,n-o sa scriu
Foaia e murdara,s-a murdarit incet,stiu
Anii trec si-ti mananci ficatu-n tine
Ca ai crescut cum m-ai crescut,tata tine
Asa pot sa vorbesc si eu cu tine
Ai plecat devreme cu o parte din mine
Si am devenit barbat, de fapt stii
Te uiti la mine zi de zi,
Fiecare secunda din fiecare zi,
Ma adapostesc in imagini vii
Cum vii cu bani si-i pui pe masa
In fiecare dimineata, mama prin casa,
Eram in siguranta. Fa curat in camera,dragos
Ca mananci bataie. mai tarziu mama
Mi-aduc aminte pe foaie
Tot ce n-am facut si as fi vrut
Si acum am scut, nu mai arat ca doare


Refren:
Ma gandesc la tot ce-a fost
Chiar daca stiu ca-i dureros
Si cand simt ca nu mai pot
Alerg la adapost...


Stii, ei nu sunt fratii mei pe bune
Dar sunt un norocos ca i-am gasit dintr-atata lume
Si ma iubesc si ii iubesc si innebunesc
Ca nu sunt langa mine,am unde sa ma adapostesc
N-am cum sa ocolesc,m-au ajutat sa cresc
Sa spun tot ce gandesc, vorbesc
Cu ei acum cand scriu si ma asculta sigur
Ca singur, eu nu am cum sa fiu
Si n-am de unde sa stiu ce o sa se intample in continuare
Dar daca ei is cu mine atunci astept cu nerabdare
Viata e frumoasa, desi te pune la incercare
Traieste-o fratioare, bucura-te in continuare
Si striga tare cand esti fericit sau cand te doare
Suntem cu totii oameni cu caracteru-n buzunare
Chiar si cu atat avem atat de mult

Refren:
Ma gandesc la tot ce-a fost
Chiar daca stiu ca-i dureros
Si cand simt ca nu maï pot
Alerg la adapost...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina