joi, ianuarie 17, 2008

Viata e frumoasa or not !!!

si cik ... viata e frumoasa ... merita traita ... pana mea ... si cik ... sa traim cat mai multi ani ... si cat mai sanatosi ... sa nu ducem o viata grea ... dc ??? dc sa fim mereu sanatosi ??? dc sa nu ducem o viata grea ??? dc sa fie totul usor ??? daca ar fi aja ... am mai invata ceva ??? nu !!! din greseli omul invata ... dc sa fie totul perfect ??? cand poate fi mai greu ... mai trist ... mai cum vreti voi ... dc sa fim fericiti tot timpul ??? cei drept ... yo mereu zambesc ... dar dc sa ne ascundem in halul asta tristetea ... pentru ca uneori trebuie sa te descarci ... sa spui tot ce ai p suflet ... sa scapi d o povara ... dc yo de exemplu nu prea fac asta ??? pentru ca tot traiesc am impresia ca la un moment dat o sa fie totul roz si frumos si cu bulinutze si cum credeti voi ca ar fi mai frumos ??? cred k asta ar fi singura explicatie pentru felul meu de a fi ... bineinteles ca nu toata lumea are aceeasi parere dei astept si alte pareri ... pana atunci yo o sa cred ca va veni o zi ... o ultima zi de tristete ... in care sa o aiu de la capat ... si o sa pot sa tip in sfarsit ca SUNT FERICITA ... da ... cei drept ... viata e frumoasa ... dar fara rele nu ar fi ... e frumoasa cu bune dar si cu rele ... e frumoasa si atunci cand suferi pentru cati dai seama cine iti e aproape si cine nu ... cine iti ofera un umar pe care sa plangi ... si cine te ia la mishto ... pana si acea persoana ... care tie foarte buna prietena si pe care stii ca teai bazat in orice moment ... daca te face sa plangi ... o face sper binele tau ... sati dai seama unde ai gresit si in acelasi timp te ajunta sa te descarci .... spun asta pentru ca mie mi sa intamplat ... a fost un moment in care doi foarte buni prieteni de ai mei ... mau facut sa plang tocmai pentru ca apoi sa imi dau seama ca nare rost ... pentru c plang ??? pentru cn plang ??? totul s rezuma in "viata asta frumoasa" la intrebarea "de ce ???" ... fara asemenea intrebari ... sincera sa fiu ... cred k lumea sar duce de rapa ... nu ar mai fi armonie de loc ... si totul ar fi prea plictisitor ... deci ... o sa inchei asa ... simplu si frumos ... de ce e viata atat de frumoasa si in acelasi timp atat de urata ???

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina