luni, ianuarie 21, 2008

Leapsha ... cah matzooo ... :*:*:*

1. De ce ai acceptat leapşa aceasta?
Sincer ... ca sa ma aflu in tb ... ca dak nu accept s supy matza si pt k e destul de interesant ...

2. De când eşti în blogosferă?
Din octombrie anul 2007

3. Cum ai ajuns să îţi faci blogul?
Mi sa parut interesant ... adik e interesant sa ai un fel de jurnal pe care poate sal citeasca oricine ... in care sati spui c parere ai despre ceva sau cineva ... si bineinteles poti sa scrii tot ce vrei despre tot ce vrei ... mie-mi place

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?
Bineinteles ca pe al matzei mele ... p care o ube ... (zic k p al ei .. pt k mia placut ce am vazut ... si nu lam uitat ... )

5. Enumeră 3 lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging .
Hmmm ... iti trebe multa inspiratie ... p care yo nu prea o pierd ... dispozitia necesara pt a scrie makr o data la 2-3 zile ... si ... let's think ... aaa ... stiu ... destui prieteni care sa-ti citeasca blogul ...

6. Cel mai citit blog de catre tine
unul singur e citit zilnic de mn si acela este al micei noastre einge si celelalte sunt citite dar mai putin ... :P:P:P

8. Care platformă de bloguri o consideri cea mai bună? (Ex. Haipa, Blogger etc.)
La mine place Blogger

9. Este important traficul pentru tine?
De ce nu ??? adik imi place sa mi se citeasca gandurile ... dak pot sa le spun aja ... bineinteles .. k nu p toate ... doar acelea postate :P:P:P

10. Sunt importanţi banii pe care i-ai putea obţine din reclame?
Nu as vrea sa pun in discutie pb asta ... nu ma prea intereseaza banii aceia ... sincer ...

11. Cel mai urât blog pe care l-ai văzut?
Asta da intrebare ... hai mey ... acum p bune ... nu cred k e in stare sa raspunda cnva la o intrebare de genu ... in fine ... ma fac ca n-am citito ...

12. Consideri că e un lucru vital să ai un domeniu .ro,.net, .com etc.?
No ... not in a million years ... nu e chiar asa important ... cel putin pt mine ...

13. Parola cu care te loghezi la blog
.... E identica cu parola de la un id de-al meu ... cu parola de la hi5 ... si ... de pe prinzee .. so ... dak o stiti p vreuna dintre alea ... o stiti si p cea de la blog ... :)):)):)) c rea sunt cateodata ...
P.S. si e identica cu parola pusa p user la calculatorul meu ... :)):)):))

At last ... am terminat ... destul de interesante intrebarile ... acum ... cine mai doreste ??? cine mai pofteste ??? ;;)

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina