sâmbătă, decembrie 13, 2008

Lipsa de ...

Inspiraţie mamă, ce credeaţi? Dar nevoia de a scrie ceva.
Aşa că vă rog frumos să-mi iertaţi aberaţiile din seara asta, sau mai bine spus noaptea asta. Despre ce să mai aberez? Sau despre cine? Grea decizie, de fapt n-ar fi aşa grea dacă aş avea ce, dar duc lipsă si de aberaţii. Cum e posibil aşa ceva. Am vorbit toată ziua şi acum nu mai am ce să spun. Să-mi fie ruşine. Eu nu am voie să tac. De fapt toată lumea care ma ştie ar spune că nu mai am voie să vorbesc, pentru că am vorbit timp de 20 ani pentru 40. Hai fraţilor, give me a break. Ştiţi că nu mă puteţi opri din vorbit. Ar însemna să nu mai am pentru ce trăi. În fine,vă las să dormiţi, că poate voi aveţi somn, nu ca mine.



P.S. (că trebuie să existe un p.s. la mine) Nu ştiu, l-am pus şi eu să fie postul mai mare.


P.S.2 Acum vorbesc cu nebunii, în conferinţă pe mess şi am uitat ce mai vroiam să scriu, că au ei grijă să mă ţină de vorbă.


P.S.3 Vor să mă dezbrace. Bineînţeles, că nu e frumos, dacă fata, aici prezentă nu-şi deschide web-ul. Eh, am căutat-o cu lumânarea, că acum vor streaptease. Aveţi voinţă mămică şi încă multă

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina