miercuri, octombrie 15, 2008

Hmm .....



BACKSTREET BOYS - SHOW ME THE MEANING OF BEING LONELY
Asculta mai multe audio Muzica »



Hmm ... Încep să cred că nu mai sunt în stare să mai scriu două vorbe. Ce se întâmplă cu mine? Ce am păţit de nu am chef de nimic? Cineva trebuie să fie de vină şi sinceră să fiu nu-mi dau seama cine. Probabil din cauza lui? E dificil să păstrăm distanţa şi să pierdem legătura. Pentru ce? Pentru nişte cuvinte spuse la nervi. Oare ne putem şi noi controla câteodată? Când suntem nervoşi, am putea să ne ţinem gura pentru un moment, să ne gândim şi abia apoi să spunem ce ne doare, nu? Dar nu ştim să facem asta, e destul de simplu să vorbeşti abia apoi să gândeşti. Am făcut şi eu asta, nu spun că eu aş fi sfântă, dar de cele mai multe ori am gândit înainte să spun ceva. Acel ceva care apoi putea să mă doară şi pe mine, nu numai pe cel căruia i l-am spus. Dar lui, nu i-am spus nimic rău. Am încercat să fac totul bine pentru noi, dar vorbele dor mai rău decât va durea vreodată o palmă. Preferam să primesc o palmă, decât nişte vorbe aruncate aiurea, pe care le regretă acum, atât el cât şi eu. Era mai bine să gândească, dar e un copil. Băieţii se maturizează mai greu decât fetele. De aceea el e încă un copil, care, în momentul în care nu se face cum vrea el, crede că poate ţipa la oricine şi spune orice, indiferent de consecinţe. Ei ... să ştie şi el bine că nu-i aşa. Poţi pierde foarte multă lume cu atitudinea asta. Aveţi grijă cum vorbiţi şi când vorbiţi pentru că ştiţi cum se spune: „Dacă tăceai, filosof rămâneai!”.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina