joi, octombrie 02, 2008

A new begining

Si ... dupa cum spuneam ... un nou inceput!
Incep facultatea fratiloooor!!!
Oooo da! ... incep inca o etapa din viata mea ... care bineinteles ca se va termina la fel ca si celelalte ... cu bine doar nu va gandeati ca se termina rau . Nu fratilor, sunt optimista, o sa iasa bine pana la urma, lasam totul in urma si ne vedem in continuare de viata.
Sper ca acest nou inceput sa ma mai trezesca din visare, a totusi, mi-a ajuns atata vis. Sunt obosita de atata somn. Dupa cum am mai spus, o viata nu e viata daca nu visezi putin, dar eu am depasit limita de foarte mult timp si mi-e teama sa nu cad usor si lin si sa ajung undeva unde totusi n-as vrea sa stau pentru restul vietii mele.
Oricum ... e un nou inceput... hai sa ne distram fratiloooor !!!!!!!!!!!! :*:*:*

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina