joi, octombrie 09, 2008

App

Uite că ne-am luat cu vorba, sau mai bine spus, eu am început să tastez şi am uitat ceva foarte important.
App de ceea ce ai spus în comentariul ala, draga Anonim. Doare pe cineva dacă sunt eu parşiva, perversă ? Şi dacă doare, ce ? Crezi că mie chiar îmi pasă ? Ştii, îmi pare bine că ai trimis totuşi un asemenea comentariu. Mi-era dor să mă iau de cineva. Şi, da, sunt perversă şi parşivă şi cum mai vrei tu, dar sunt aşa cu cine merită şi se întâmplă chiar foarte rar. Şi în legatură cu cealaltă acuzaţie a ta, cum că aş fi ne****tă, (scuză-mă, dar eu nu pot posta o asemenea tâmpenie pe blog-ul meu), cred că e mai degrabă problema mea, nu a ta. Tu nu crezi la fel ?
Oricum, ceea ce vreau să-ţi spun, este că nu ar trebui să te intereseze pe tine viaţa mea, dar să ştii că abia aştept să mai primesc comentarii de la tine, dar să nu te bazezi pe faptul că o să le public, dacă sunt tot aşa nesimţite.


App: Mersi că mă citeşti :D

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina