sâmbătă, noiembrie 15, 2008

Nisip purtat de vant ...

Toţi avem momente în care parcă nu ne găsim locul, dar de ce să existe cineva care să decidă pentru noi dacă e bine acolo unde stăm? Asta nu e frumos din partea celorlaţi. De ce să fie cineva care să spună ca ştie ce e mai bine pentru noi? Şi noi nu ştim? Eu una am impresia, dar e posibil să fie doar o impresie şi atât, că ştiu mai bine ca oricine ce vreau şi, măcar, cred că ştiu ce e mai bine pentru mine. Dar cum am spus, e posibil să fie doar o părere. Să fac o mică paranteză: Voi cei ce citiţi rândurile astea, prindeţi-vă pentru numele lui Dumnezeu că sunt doar ironică când spun că e doar o impresie de a mea. Nu o luaţi de-a gata şi nu trimiteţi comentarii aiurea. Mersi anticipat!
Acum că am inchis paranteza, unde eram? Da! Aşa este cu adevărat. Eu ştiu ce vreau, la fel cum ştie toată lumea, aşa că voi, copilaşi dragi şi scumpi, care nu aveţi de gând să vă maturizaţi mileniul ăsta, nu-mi spuneţi ce să fac. O să fie ca mine ţi gata. Bine copii?
Acum că am lămurit asta, vizionare păcută :D

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina