miercuri, noiembrie 05, 2008

Un zambet pe buze

Inca o data mi-ai readus zambetul pe buze. Simt ca pot zambi iar si ca pot fi fericita. Merit sa zambesc, iar asta aduce fericire si altor persoane. Si mie mi-e dor de tine. Ma faci sa rad, sa zambesc cu ochii si sufletul. Sper sa fie bine in continuare. Ma inveti sa iubesc si asta apreciez. Ma inveti sa am incredere in mine iar. Simt ca pot trai iar, mai bine ca inainte, mai frumos si cu zambetul pe buze. Iti multumesc ca mi-ai aparut in cale. Iti multumesc ca esti langa mine. Iti multumesc pentru tot. Fii alaturi de mine si de acum incolo. Si cel mai important, fii sincer si o sa fie bine. Sinceritatea este cea mai inportanta acum, pentru mine, pentru tine, pentru noi. Hai sa zambim impreuna, tu pentru mine si eu pentru tine. Hai sa fim un singur suflet, o singura inima. Doua picaturi de apa ce cad in acelasi lac. Doua stele ce lumineaza noaptea linistita. Soarele si Luna, ce se completeaza unul pe altul. Hai sa fim noi doi si sa nu mai fim doar tu si eu. Poop dulce :X

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina