miercuri, noiembrie 05, 2008

Visez, incerc

Visez la o zi superba, si incerc sa o gasesc. Acea zi frumoasa o sa apara o data cu el. Astept sa vina, sa ma gaseasca. Incerci oare sa ma gasesti ? Ma cauti ? Sper sa ne vedem intr-o buna zi. Eu am obosit sa tot caut. Am obosit sa alerg dupa tine. Fa-ma fericita si gaseste-ma. Visez la acea zi, la acel moment, cand o sa te vad. O sa-mi apari in fata, iar eu o sa-ti sar in brate. Accepti ? Vrei sa visezi cu mine ? Sa fim doi visatori, pe malul unui lac, la asfintit de soare ? Sa ne uitam la stele, pana cand soarele o sa rasara. Sa ne privim in ochi si dimineata sa ne gasesca imbratisati. Iti doresti si tu asta ? Daca da, cauta-ma. Gaseste-ma si nu ma lasa sa plec chiar de voi dori. Tine-ma aproape de sufletul tau si tu vei fi langa al meu. Tu vei fi Fat-Frumos al meu, venind calare pe un cal alb, iar eu voi fi domnita ce va trebui salvata din ghearele balaurului cel rau. Gaseste-ma pana nu va fi prea tarziu. Vino acum! Si vei fi al meu si voi fi a ta...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina