joi, noiembrie 06, 2008

O zi numa buna pentru plimbare :X

A fost o zi superba, cam racoare pentru unii, dar perfecta pentru mine. Gradina Botanica este si va fi cel mai bun refugiu pentru un suflet ce cauta putina liniste. Ce doreste un ragaz sa se gandeasca la tot ce are in minte. Asta am facut si eu azi. Eu cu Oana. Ne-am plimbat, am facut poze. Am vorbit vrute si nevrute. Despre toti si toate. De obicei, cand aducea una dintre noi aminte de un anume subiect ne certam, dar acolo, in Paradisul nostru, ne-am plimbat si am vorbit despre fiecare in parte. Ne-am gandit la toti la care tinem si am ras de prostiile pe care le-am spus si inca le spunem. Pentru ca nah, copiii sunt copiii si spun muuulte prostioare :">. Uite cateva poze :X:X:X.










Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina