duminică, februarie 08, 2009

Promises

Câteodată se fac anumite promisiuni şi tu eşti foarte sigur că o să se ţină de promisiune, că nu o să te lase baltă, iar, dar iţi dai seama la un moment dat că şi'a băgat un crac în ea de promisiune. Când faci o promisiune ai grijă să nu o uiţi, că eu nu am cum să uit ce mi'ai promis. Trec cu vederea, dar se schimbă foaia. Nu mai zic nimic, pentru că nu are rost, dar greşeşti mult în privinţa mea. Nu mă cunoşti şi nici nu vrei să o faci şi pentru asta îmi pare rău. Poate sunt eu mai de modă veche, având în vedere faptul că în zilele noastre, foarte puţine persoane se mai ţin de promisiuni, dar eu ţin mult la aspectul ăsta. Nu dovedeşti încredere deloc şi nu ştiu unde o să ajungi cu asta. Dar te las şi tac ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina