marți, februarie 03, 2009

Pentru tine, poate te simţi

Ştiu că nu e frumos ceea ce fac, dar trebuie neapărat să-ţi spun asta şi sinceră să fiu, nu am de gând să vreau să te mai văd. Înainte să vin, la prima noastră întâlnire, am înnebunito pe aia mică. Pur şi simplu ziceam într-una că mi-e frică. Mi-era frică să nu cumva să ţin la tine, câtuşi de puţin, nu conta. Nu vroiam să mă ataşez iar de cineva şi acel cineva la un moment dat să plece, iar, cum s-a întâmplat întotdeauna. Eşti cel mai tare şi ştii să minţi. Eşti un actor de nota 10 plus. Cel puţin pentru mine aşa eşti, pentru că nimeni nu mă minte în faţă fără să-mi dau seama. Dar tu ai îndrăznit să te uiţi în ochii mei şi să minţi cu neruşinare. Ştii, nu port pică, dar nici nu vreau să te mai văd. Am spus clar că nu te mai deranjez cu nimic şi aşa o să rămână. Oricum, am eu o vagă impresie că oricum nu o să ne întâlnim întâmplător pe stradă, pentru că nu avem cum. Sper să citeşti ceea ce ţi-am scris şi să te simţi mândru, ca eşti un bun actor. Îţi recomand cu cea mai mare „dragoste” postul Acasa de televiziune, şi filmul Regina. Du-te şi dă o probă, poate au nevoie de cineva ca tine. Cu dlagoste, Eu, subsemnata, the one and only DevIL’s*AnGel.
sustin blogosfera feminina