sâmbătă, februarie 28, 2009

Eşti ...

Eşti ca o bucată de ciocolată, te topeşti când te’nfierbânţi. Eşti ca o picătură de apă ce se evaporă când e prea cald. Eşti ca un fulg de zăpadă, ce dispare când l’ai prins în mână. Eşti tot ce se află în natură, ce moare şi renaşte de fiecare dată când are ocazia.
Eşti ca Floarea’soarelui, ce se învârte după soare. Eşti ca Regina’nopţii ce se apară cu parfumul ei otrăvitor. Eşca ca laleaua ce se deschide numai pentru lumină. Eşti totul din natură, eşti tot ce toţi iubesc.
Eşti tot trecutul meu ce nu mă lasă să dorm. Eşti prezentul ce mă’ncălzeşte uneori. Eşti viitorul meu, ce ştiu că mă va ajuta. Visez la tine şi te vreau, aşa cum ştiu că tu mă vrei.
Te aştept ...
Hai vino ...
Numai pe tine te vreau, iubire ...

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina